Daha 2 hafta önce gittiğimde hiçbir problem yoktu. Bugün yine gittim. Sağ tarafında kist olduğunu söyledi. Ayrıntılı ultrsona gir dedi 2 hafta sonra randevum. Genelde kendiliğinden geciyor dedi ama bu neyden kaynaklanır yediklerimiz içtiklerimizden mi acaba? Başına gelen var mı sonucunuz ne oldu ? 😔😔😔