Bende aynısını yaşıyorum. Sürekli baskı var alt karnımda belimde. İlk bebeğim 41.hafta da Suni sancı ile doğdu.
Kızım Kendi sancılarım ile doğsun istiyorum ama farkında olmadan bebeğin suyunu kaybederim diye de korkuyorum. Daha çantam tam hazır değil neden böyle ağırdan aldım onu da bilmiyorum. Aslında her şey hazır ama değil valla karmaşık duygular içerisindeyim 🤔