Doğumu bu hastanede yaptırıcam galiba. Ama google’a yazınca ebelerin hemşirelerin tavırlarının kaba olmasıyla ilgili bir kaç şikayet gördüm. Bu benim için çok önemli. En özel anımda kimseden kaba muamele görmek istemem. Gerçi google’a yazınca da hakkında şikayet olmayan yer yok 😄 bu hastanede doğum yaptıran var mı? İlgi alaka nasıl? Memnun kaldınız mı?