Nsy açıkcası ben gereksiz buluyorum ve aşırı da pahalı su an 6+3 uz ara ara fiyatlara bakıyorum bu kadar vicdansızlık olmaz ya 🤣 🙈 bana gelirsek ben yapmıycam gibi anne yanı park yatak, komidin ve iki kapaklı gardrop alırım diye düşünüyorum yatakta da 4 yaşına kadar yatabiliyormuş. 4 yaşına gelince de birlikte bir Montessori yatağı ile bi oda yaparız diyorum onun sevdiği renk onun istediği gibi olur. Hiç heves etmedim bence gereksiz para harcatmak için uygulanmış bir şey çocuğun bir sürü masrafı olacak onlara harcarım o parayı yazık günah valla. Bir de aklı erdiği an bebek odası diye yatmak istemiycek yine ek masraf. Tabi yine siz bilirsiniz en iyisini heves ediyorsanız yapın ama hevesim yok diyorsanız hiç gerek yok. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah 😍😍🧿🤗🤗