bus-ozdmr10 Merhaba arkadaşlar doğum sonrası evde giymek için pijama kac takım yeterli veya pijama dan başka evde rahat giyim icin bisey mi alınmalı mi tecrübelerinizi aktarabilir misiniz
mirage333 bus-ozdmr10 evde giymek için şuan kullandıgınız yada hamilelik öncesi kullandiginız pijamaları kullanabilirsiniz. Tekrar almaya gerek yok bence
Damlademir bus-ozdmr10 e bebekte kısa kollu ve uzun kollular 60 TL idi 3 al 2 öde kampanyası vardı hala var mı bilmiyorum ben ordan 3 tane uzun koll aldım tesettürlü bayanlar için çok güzel terletmiyor çok hafif altına d dışarıdan pijama altı alıcam birde hastene de giymek için alırım yeterli olur
EssoSavve bus-ozdmr10 valla ben sezeryan oldum pijamalarımın hiç birini lastiklerinden dolayı giyemedim bileydim şu kaynana donlarından alır doldururdum eve 😂😂
Meryemtolga mirage333 Bencede oyle. Sadece hastanede emzirmek icin önü acilan gecelik ya da pijama yeterli. Evde komple alttan sıyırıpta emzirilebilir. Bu pahalılıkta ev icin yeni birsey almaya bence de gerek yok rahat ne bulursan evde giy.