Sineemiis Duygu_12 Allah korusun ama kanama plesentanin ayrılmasına işaret olabiliyor vakit kaybetmeden en yakın hastaneye gidin demişti gebe okulunda ki ebe
Fb1234 33 haftalık hamileyim çok az bi kanama geldi acik renk. Önemli bişeymidir acaba yoksa bu haftalarda oluyor mu ?
Duygu_12 Newmom49 evde yatıyorum ne ağrı ne sancı hiç bir şey yok yürüyüş yaptım merdiven indim çıktım yok sizin Nisan dediğim gibi mi geldi
Newmom49 Duygu_12 Dün geldi biraz bugünde baya arttı koyu kahverengi regl öncesi gelen akıntıya benziyo böyle kanama olmadan önceki sümüksü akıntıdan halada geliyo ama sancım yok
Newmom49 Duygu_12 Yok gitmedim sancı olmayınca zor oluyo hemşireyim ben gidip gelip açıklık var mı diye bakıyoduk suni sancıda doğal sancının yerini tutmuyo mecbur bekleyecez