Ecemmsavas ikisininde kendi içinde olumlu ve olumsuz yanları var. Kimi sezeryan olduğunda hemen ayağa kalkarken kimisinin dikiş süreci acılı ve sancılı oluyor. Kimi normal doğum güzel geçerken kimisinde alttan dikiş gerekiyor. Ben normal doğumu ve sezeryanı bu yüzden iyi ve kötü yanları ile iyice araştırdım. Ben kendi kişilik özelliklerimden dolayı sezeryan yolunda tercih yapanlardanım. Gönül ister normal doğsun ama bende o psikoloji hazırbulunuşluluk bende yok malesef😞 Okuduğum makalelerdede lohusalık depresyonun en büyük sebeplerinden birinin doğumda yaşanan travma olduğu yazıyor. Tabi bu sezeryan iyi demek değil ama iyisi ile kötüsü ile kafa yapımın ona hazır ve psikolojiminde onu kaldırabilir olduğuna uzunca bir düşünce eleğinden sonra karar verdim. Eşimde tamamen ben ne istersem o taraftarı olduğu için bir Allah’ta izin verir ve bir sıkıntı yaşamazsak doktorumla o şekilde ilerliyoruz🤗 Sende bu şekilde bir düşün ve hangisi sana daha uygun ona karar ver canım. Önemli olan sonrasında hangisi olumlu yada olumsuz seni daha az etkiler. Biraz uzun oldu ama böyle😅