Ben de medikabil Nihat gök’ e gidiyorum. Gayet de memnunum. Sena hanımi da araştırdığım için biliyorum zaten odaları arka arkaya. Ama kalp atışı için 8. Haftada çağırması çok normal 5. Hafta da duyulmuyor. Hem kalp atışı hem bebek için 18 gün sonraya çağırmıştır yani normal.