Merhaba kızlar. 10.06 sezeryan doğumum olacak bugün tüm kan değerlerime bakıldı çok şükür her şey yolunda. 36. Haftadan sonra sıcaklarla başlayan ödemim var. Ama yürürken ve ayaklarım yukarı doğru kaldırıldığında sorun yok. Sadece otururken ve ayaklarım hareketsiz aşaya doğruyken birden sanki sıvı oraya akıyor kızarıyor. Bastırıncada içe doğru gidiyor tam anlamıyla ödem yani😢hareket ettirince hemen düzeliyor. aynı durumu yaşayanlar var mıdır kızarıklık oluyormu, doktorumada yazdım normal midir diye?