stresli_anne Sezeryan Doğum olucam inş nörolojik problemlerimden dolayı doktor sezeryan yapılması uygundur diye raporumu verdi 34.haftayı bitirdik ilk bebek şimdilik bi sıkıntımız yokda sezeryan bebekleri 15 gün öncedenmi alıyolar öylee duydumdaa🤗🤗🤗