Momy_eyyuptalha bence bu herkeste var benimde bir boş bir sagliksiz gebeligim oldu hiç kesede bebek olmadı ve ilerici haftalara gelemedik şimdi kan sulandirici kullaniyorum pihtilasmam varmış az birsey çok şükür 14+2 günlük olduk ama ayda bir randevuya gidiyorum ve içim içimi yiyor resmen nasıl iyi mi bir sıkıntı var mı İnşallah iyidir diye ama yapacak bursey yok günün sonunda yine kendi kendime veren Allah ona bizden daha iyi bakar diyorum doktor riskin yok 1 ayda gel diyor ama insan kötü olaylardan dolayı hep bir tedirgin oluyor bence bu duygunun tek tanımı annelik
🌸Ah Annelik..!🌸 delilik, tedirginlik,bu duygu bebişler kac yaşına gelirse gelsin eminim devam edecek inşallah hepimiz sağlıkla kucaklarimiza alalim