Zelihablcgl Kızlar bugün hastaneye gittim 6+3 haftalık vee kese 18 mm ve bebek yok oluşmamış bu normal mi bilmiyorum boş gebelik den korkuyorum inşallah öyle bişey olmaz
aydagulhaliloglu Zelihablcgl Başka bir doktora daha görün derim bakalım o ne dicek. Ama erken de olabilir tabi ama kalbini rahatlatırsın
HanifeAhmet Zelihablcgl böyle bir durum olsa doktor açıklama yapardı her hangi bir şey söylemedi mi merak ettim gerçekten
Gamzelit Zelihablcgl canım benim son adetine göre 8 hastalıktı gittiğimde bebeği göremediği için ölçüm yapıp tam haftasını verememişti. Ama alttan muayene ile hem bebeği hem kalp atışını gördü ve 6+2 haftaydım.içini ferah tut.
Zelihablcgl mimar_anne karından ultrason yapmadı alttan baktı kese vardı bebek görünmüyor dedi haftaya tekrar gel dedi
[silindi] Zelihablcgl 8. Haftada görünür bence sıkıntı yapma bende geç gördüm hebeğimi şuan 22 haftalığız 🤍
Umay255 Zelihablcgl 5+1 kesem göründü 7 haftada bebek ve kalp atışını duydum biraz bekle kuzum 8 9 haftaya kadar bekleyen görüyorum burda
Meleq Zelihablcgl ben de 6+2 de gittiğimde kese ve yolk kesesi vardı bebeği görememiştik 6+6 da tekrar gittim bebiş de kalp atışı da vardı şükür..8 haftaya kadar duyamayan gebeler var canım haftayı sat a göre belirlesek de döllenmenin ne zaman gerçekleştiği tam bilinemiyo 1-2 gün bile çok farkediyo..
NesliAta Bende de aynı durum vardı.. 6 haftada çıkmıştı yani öyle söylendi.. Şuan bebek geriden geldiği için 2 hafta beklemem gerekiyor.. yani geç döllenme olabilir sizinki de.. 31 Mayıs doğmam gereken kızımı sabırla hala bekliyorum..
Sibelbat Zelihablcgl benim de 5 haftalıkken kese göründü kalp atışını duyamadı doktor alttan muayeneyle duyduk kalp atışını
Aysgl1305 Zelihablcgl sadece basımdan geçeni anlatıyorum 4 haftalıkken gittim kese vardı bebek yoktu beta hcg 4762 di . 6. Haftada 7 ye girerken gittim 102 binde çıktı bebiş vardı hattaaa kalp atışını duydukkk
Deletedmom7373700 Zelihablcgl 7. Haftada gördüm ben bebeği. Normal göremedi vajinal ultrason ile bakmıştı