Byy34 Kızlar merhaba benim arkadaşım 4 yıldır gebe kalamıyordu . Eşi uzman çavuş eve 2 ayda bir hatta 3 ayda bir geliyordu . Eşinin geldiği zaman adetinin 4. Günüymüş ilişkiye girmişler ertesi gün eşi gitmiş . adeti 4 gün geçince kan tahlili vermiş gebe olduğunu öğrenmiş . Ne şansmış arkadaş ya ilk defa duydum adetliyken hamile kalanı. Tıbben mümkün mü acaba
Rojinn Byy34 Allah ol derse olur.Benim arkadaşım adetten bir gün önce hamile kaldı üstelik adette oldu bir sonraki adetti gecikince öğrendİ
Faziletttt Byy34 olur cnm bende doktora gittim adetliyken çatlamış yumurtan var dedi ilişki olursa hamile kalırsın dedi son günüydü zaten ilişki olmadan. Abdest aldım ilişki oldu hamile kaldım Allah'ımin mucizesi işte
Patito__ Byy34 evet hamile kalamayan ve adetliyken iliskiye girip hamilenkalan birini okumustm fakat o sekilde iliski haram bole syleri yaymak bile dogru degil cnku birinin aklina goreblir gunaha grmek istemem
DilarAsel Ben adet olacağım gün hamile kaldım ve ilişkiden 12 saat sonra falan adet oldum bir daha ki ay pembe akıntı ile hamile olduğumu öğrendim şuan 27 haftalık olduk
Melegimm38 Benim de adetim bitti iliskiye girdik sonra eşim şehir dışına cıktı 15 gun yoktu sadece adetten sonra ki iliskiye girdiğimizde hamile kaldigimi ogrendim adetime 4 gun kala yumurtlama günü falan bahane herşey nasip RABBIM vakti geldi mi hic beklemedigin anda nasip ediyor o kadar ay bekledim istedim olmadi bu ay olmaz dedim oldu nasipten oteye yol yok RABBIM isteyen herkese nasip etsin inşallah
Efuchama Geç yumurta atımı olabiliyor doktorumuz bazen değiştiriyor ya son adet tarihimizi bunun gibi durumlardan ötürü ne kadar güzel ... hayata güzelliklere inanıyor insan böyle
Meryem34 Adetliyken günah ve haricinde o şekilde birlikte olmak diskindirici 😳 bende temizlendikten hemen sonra kaldım
cennetkokusu Meryem34 Aynen 👍 Her şeyden önce haram. Aynı zamanda doktorlar da adetli iken ilişkiye girmeyi sağlıklı bulmuyor.
pamuk_anne Byy34 tıbben mümkün, dinen günah. Bebekleri hayırlı olsun inşallah :) ama günahı sevabı önemseyen insanlar mutlaka adet bitimini ve gusül almayı beklemeli.
Meryem34 cennetkokusu aynen belki dedim Müslüman değildir ama mikrop kapma oranı yüksek ve çok kötü birşey bence adet bu yani nasıl diskinmiyorlar tuhaf kanama bile çoğala bilir durmaya bilir hayırlısı artık