Honeyballl Kızlar doktor ıhlamur dedi ama annem kuşburnu da dedi diyo ama ben duymadım içen var mı içilir mi?
Seymadige Honeyballl içilir hatta ev yapimi marmelati da çok yararlidir fazla c vitamini içerdigi icin :)
Liyasmum Honeyballl hala içiyorum ben 38+2 olduk , doktor abartmadığın sürece içebilirsin dedi , iyi bile geliyor
Honeyballl Cok teşekkür ederim canlar bende yapıp içeyim bari bir bardak 🤗♥️ Sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤗♥️🧿 Liyasmum Seymadige Melis2015