Ulkunurr hamile kalmadan önce günde bir öğün(saat 14.30 gibi)yiyip aksam 8 gibi çayın yanına kurabiye kek felan tüketirdim ve bünyem ona inanılmaz alışkındı.şimdi 25 haftalık ikizlerime hamileyim oyuzden kahvaltı ve akşam yemeği yiyip öğlen meyve kuruyemiş yoğurt atıştırmalarım oluyor.aksam 7 den sonra süt harici birşey tğketmiyorum ama bu bile fazla geliyor bana.doğurduktan sonra eski rutinime dönmeyi düşünüyorum zaten ikizlerle yemek yemek hayal olucak herhalde😂🧿