Nill2 ankakusu_2022 33 de bıraktm ben. Herkesin farklı oluyor genelde. Bende sormuştum bu soruyu. Doktora sorun o söyler 😌
ankakusu_2022 Nill2 32 olduysan bırak dedi de, kan akımı yavaş diye kullanıyordum, bırak diyince korktum ben 🤗
Nill2 ankakusu_2022 Bende de direnç vardı damarlarda. Korka korka bıraktım bakalım 😓 Allah a emanetler 🙏🏻 Ama Allah korusun erken doğum bişeysi olursa kanama durdurulamaması çok daha kötü 😞