Dolaba koyduğun sütü tekrar vermek istediğinde içinde yağ toprakları gibi görüntü olabilir. Bu kötü bir şey değil. Bilmediğim için ben çok süt döktüm ama sonra bir emzirme danışmanı söyledi ki sabun gibi kokan kesik gibi görünen sütün sebebi bozulması değil içeriğindeki yağlarmış aklında bulunsun 😕