Demirbebeekk bir sıkıntı olmadı canım bende ritim bozukluğu vardı mesela normal kalp atışı 1-2 dakika çarpıntı yapıyodu geçiyodu yanlış hatırlamıyosam 34-35 hafta civarlarında başladım ilaca doğuma kadar kullandım 39+5 de doğurdum şükür bi sorun olmadı bebeğin hareketlerini de etkilemedi pek açıkcası zaten büyüdükce hareketleri azalıyo yeri daraldığı için