Mrysmg ayni gun randevum vardi sabah 2200 dediler gece doğum yaptım 2510 yaniltiyorlar bende kanamlaar , düştü dusucekler yaşadım sürekli hastane sancılar için bir hafta yattım ilaçları igneler zaten rahim ağzı kısalığı var serklaj oldum yüksek riskli gebelik ama nasip oldu çok istedik dua ettik rabbim isteyen herkese nasip etsin sizdr saglikla alın kucaginiza inşallah doktorlarin her dediğini de kafaya takmayin en kosutunu söylüyorlar hep hazir olsun die sadce ihtimal dahi olsa bu böyle diyorlar