Rainak Merhabalar. Ara ara vaginal bölgemde sızlama/zonklama tarzı birsey oluyor. Sonra geçiyor. Bir müddet sonra tekrarlıyor felan. Cok rahatsız edici değil ama merak ediyorum normal mi diye. 9 haftalık hamileyim bu arada
_akalin3 Rainak evet bende de olmuştur doktorum yoruldugun için dedi gercekten dinledıgımde olmuyordu hemen hemen 10-17 haftalar arası arar ara olurdu
Prensesmelek Rainak 15 haftalıgım bendede oluyor cok korkuorm bende enfeksyon flnmı acaba diye kontrlme dha 12 gun var ıns normal bıseydır🤲