Merhab hanımlar. Ben hamileligimi 4 haftamda ogrendim gecesine kahve lekem geldi.Progestan hormonum düşükmüş bebegin tutunmasi icin 5 gunde bir igne kullandim 7. Haftada ve 17. Haftada birer gece hastanede yattım. 17. Haftamda rahim ağzinda kanama olustu. 19 hafta igne kullandim sabah aksam da progestN fitil attim. 3 hafta kadar lekelenmem olmamisti 22. Hftada ayrintilida plesentamin sağ yan duvara yerlestigini soyledi doktorum plesenta previa ortadan kalkmisti.ilaclari biraktirdi. Eve geldim 5 gun sonra hopp tekrar leke hemen gittim.Bebeğim cok asagidaymiş baş gelişmiş ve basiyla rahme baski yapiyormus hemen yatirdi 1 gece yattim rahim agzinda acilma yoktu 4 saat arayla da nst cekildi sanci da cikmadi hic pazar günü taburcu oldum bugun tekrar lekem geldi. Aradim bir sey olmaz bol bol dinlen dedi doktorum cuma gunu kontrolum var zatn.bugun 23 haftalik olduk. Bebek hareketlerini gercekten de alt göbegimde hissediyorum pıtpıt seklinde. Ilk gebeligimde hic bir sorunum yoktu bunda masallah.Rabbim beterinden korusun tabi.Bebekte hic bir sorun yok ama surekli lekelenmedir cok yiprandim gercekten.Artik 30 haftayi görsek falan demeye başladim. Ilk Oglum da iri bebekti 37. Haftada geldi. Onu hesap edersek 100 gun falan kaldi dogumuma.Benin gibi bu durumda olanlar var mı? Hayirlisiyla sağ sağlım dogursaydık.