Çok şükür bende oğlumu sağlıkla kucağıma aldım, daha önce hamileyken oğlumun kalbi durmuştu karnımda çok zor günler geçirdim , toparlandım çok şükür tekrardan Rabbim nasip etti, ama her günüm her sabah uyandığımda iyi mi bişey oldu mu hep bu korkularla yaşadım midem bulamadığında oturup ağlardım yine bişey oldu diye kısacası doğum yaptığım güne kadar bu korkuyla yaşadım Rabbime sonsuz şükürler olsun ki sağlıkla kucağıma aldım, 38 haftamda doktorum bebeğimin suyu azaldığını ve kilo alımını durduğunu söyledi , birkaç gün sonra tekrardan gel aynıysa doğumu başlatacaklarını söylediler, birkaç gün sonra tam 39 haftalık olmuştım gittiğimde daha da azalmış dedi ve fitil vererek doğumu başlattılar çok ama çok zordu sancılar doğumum ama gerçekten de bebeğimi kucağıma aldığımda herşeyi unuttum, çok uzun da sürmedi 7 saat içinde doğurdum çok şükür sancılar çok kötüydü sadece, sancı anı boyunca sürekli banyodaydım , hastanenin banyosu sürekli sıcak su tutuyordum karnıma belki bu yüzden de kısa sürdü , doktor geldi açılmama baktı 4-5 cm dedi ve 2 saat içinde doğurursun dedi bende sürekli sıcak suyun içindeydim ve 30 dk içinde doğumum başladı bebeğin başı geliyordu ıkınıyırdum hemen doğumaneye getirdiler ve sanırım 20 dk içinde falan doğurdum , bebeğimi gördüğüm o an o kadar çok ağladım ki çok minikti çok güzeldi, Rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah çok ama çok güzel bir duygu 🥹🥹🥹🥹🥹