Bu akşam güvendiğim bir doktora gittim farklı bir ilde hiç bir problemim tok sanıyordum. Fakat bebek Rahime yakın ve Rahim ağzında kan pıhtılaşması var kanama belki olabilir dedi doktor. İlaç verdi. 14. Haftadayım.Bu durumla karşılaşan oldu mu. Benim yapabileceğim başka birşey var mı. Çok üzgünüm..