Elfozri09 Kızlar her sene bu aylarda alerjiye kapılıyorum bayada kötü geçiyor yani evden çıkamıyorum bu sıcaklarda kapı pencere açmakta zorlanıyorum.Yasayan oldumu hıc neler yaptınız?39 haftaligim hemen doğurmak istiyorum artık😐