zehra33 Kızlar park yatak için nasıl bir nevresim takımı kullanıyorsunuz? Hep büyük var napcam şaşırdım🙄 Bakıyorum küçük yok malesef yardım ederseniz sevinirim.
Melisahsendursun zehra33 ben yastigi yorgani yatagi icin ozel diktiriyorum hazir almadim olculeri bir tutmuyor
Anneyimm zehra33 ben uyku setide dusundum sonra gereksz olur masraf olmsn diyede dusundum park yatak icin :) nevresim takimini yorganla birlikte diktirmeyi dusunuyorum ben
gonulcelen zehra33 park yatağın ölçüsü nedir sizin? Ztn satılanlar park yatak gibi boyuttaki tüm yataklara uygun 65*95 sanırım bnm park yatağım ama nevresim tabi ki biraz büyür olacak bu modeli aldım yıkadım ütüledim çarşaf biraz büyük oda ztn normal yastık ve yorgan da almıştım nevresimi geçirdim tam oldu ikisi de https://www.e-bebek.com/apolena-pamuklu-bebek-nevresim-takimi-3lu-set-p-genapounev001-0043/
zehra33 gonulcelen bunu gördüm ama çarşafı falan büyük değil mi? Benim 65*95 iç yatak ölçüsü işte çarşaf falan büyük gibi bunlarda
sibelcaglar Ben e bebekten aldım yan koruma yastıkları 2adet 30x180 olan oluyor. Üzerinde tüm park yataklar için uygundur yazısı oluyor kızlar
gonulcelen zehra33 CNm çarşaf büyük olmazsa altına nasıl sıkıştıracağız çarşaflar her zaman yatak ölçüsünden büyük olur ne kdr büyük o kadar derli toplu durur bnm iç yatak ölçüsü de 65*95
zehra33 gonulcelen tamam canım teşekkür ederim anladım yorganı da o ölçülere göre büyük aldın o zaman ☺️
gonulcelen zehra33 onları da e bebekten aldım yorgan bebek yorganıydı tam oldu ben geçirdim hatta yastık bile tam geldi diktirsem bu kor olur falan diye düşündüm bende 😊
zehra33 gonulcelen harikaymış ben de öyle yapayım bari çok sağol bütün baktım hepsi büyük diye alamadım taç linens vs ☺️