R_seda1 benmde mthfr 1298 homozigot - pai-1 homozigot
2 tane çok ünlü hematlloji profosorune ve 2 farklı kadın doğum doktoruna gittim hepsi bu sonuçlara göre kan sulandırıcı kullanmana gerek yok dedi ama ben kullanmak istiyorum risk almam istemiyorum dediğim için enox 4lük başladık günde bir kere 🤗10 haftadn beri kullanıyorum