Slmkhrm Kızlar merhaba bu gün kontrolüm vardi 37+4 günlük hamileyim çatı muayenesi oldum ve ebe 1.5 cm açıklık var ama bebek yukarda aşağı inmemiş dedi sizce ne olur durumum.. ne zaman doğum olur Asagi yukarı..açılma başladıktan sonra hızlı mi ilerler yoksa belli olmaz mı? Bu arada ağrım şansım yok..bilgisi olanlar yazarsa sevinirim 💕💕
Slmkhrm Baharun2 valla anladım ki artık bu forumda dogumlar ilgili yazılar kimsenin dikkatini çekmiyor
Slmkhrm Zuhalkorkmaz2205 evet canim seni hatırlıyorum sen de benim gibi heyecanlı anne adaylarindansin ayrıca hemşeri olduğumuzu hatırlıyorum 😍😍 senin kontrol ne zaman ne alemdesin
Zuhalkorkmaz2205 Slmkhrm canım benim kontrolüm 24 ünde :) 38+4 e denk gelecek. O gün çatı muaynesi yapıcakmış bana. Ona göre normal mi sezeryan mı karar vericez bakalım. Bekliyoruzzz 😍😍
Slmkhrm Zuhalkorkmaz2205 çatı muayenesinde bi sıkıntı çıkmadı ebe normal doğum yapabilirsin dedi ama ben normal doğumdan çok korkuyorum 😯 doktorum da bana bırakmış durumda.. ben de son ana kadar beklicem bakalım nasıl ilerlicek surec🙇🙇
Slmkhrm Esra- Ayy bende de açıklık olunca sanki her an suyum gelecekmis gibi bekliyorum ;)) ama belli olmuyormus yani beklemeye devam 😥😥