Kızlar bu sabah sağlıkocağına kontrole gittim hemşire bebeğimin başının aşağıda ve iyi bir şey olduğunu söyledi bir an erken doğum mu olacak diye korktum perşembe günü kendi doktoruma gidicem bakalım o ne diyecek yani doğum her an olur mu yoksa kanala girmesi zaman alıyor mu
Bu arada 36+3 üm