Esmanur53 Kızlar 39+4 gelen giden yok napıcaz biz doğsun istiyorum artık doğumu tetikleyen şeyler neler 🤦🏼♀️
Syldz45 Esmanur53 39+4 bizim de. Yürüyüş squat hurma hepsini deniyorum gelen giden yok ne zaman gelecekler acaba 😬
mom1111 Esmanur53 ay sorma canım cidden fenalık geliyor insana en sonunda 😂 canı ne zaman isterse o zaman gelir sizene diyorum içimden 😂😂😅kfkfkdkd
Mirac_Beram34 39+5 bizde bekliyoruz miniğimizi 🥰 beni bugün doğurmuşumdur diye göz aydınlığına arayan oldu 😅😁