Ruveyda_baskapan Hanımlar ya sol göğüs ucumda bir şey var böyle dokununca döküldü orda kurumuş ama azıcıktı. Kabuk gibi olmuş krem renginde süt mü o ya? Korkuyorum erken doğum sebebi mi?
eslemsi Ruveyda_baskapan erkem dogum sebebi olsa benim simdiye elli kere dogurmam lazimdi cok ufak haftaalrdan beridir sutum akiyor. Suan bile atletim islak yani. Sut bol oluyor onun habercisi bence bu. Ilk kizimda da boyleydi ayni sutlu inek gibiydim😅😅
Deletedmon00881 Ruveyda_baskapan hayır canım 3 çocuğum var hepsinde de hamileyken göğsümün ucunda kuru süt birikirdi
-_Esra_- Sütün Çok olacağı anlamına geliyormuş bende de olmuştu Doktorum öyle söyledi Damarlarin Genişliyor içleri doluyor korkma bu harika birşey demişti.
Damlacaa 16+6 göğsümden süt geliyor:) Doktoruma sordum biraz erken olmuş ama normal dedi. Hamileyken gelmeside normalmiş gelmemeside .
Happy_mami Ruveyda_baskapan bişey olmaz inşallah ebelere sorduğumda sen sıkma Süt oluşmaya başladı demişti
Kayzervilhem Ruveyda_baskapan benim 20. Haftada akmaya başlamıştı canım. Doğum yapana kadar da aktı damla damla. Sıkmadığın sürece sıkıntı yok
Aslnrbl Ruveyda_baskapan süt canim benim ilk 26 haftada geldi cok sasirmistim atletimde gordum damlalar halinde su olmadigi belliydi kuru hali atleti sertlestirmisti cunku sutyen taktigimda gorulmuyor ama atlete damlayinca anlasiliyor 32 olduk bugun geliyor yani normalmis
Xxz Ruveyda_baskapan evet süt benim daha erken başlamıştı kabuğu kaldırdım tamamen ittira ittire sarımsı. Alttan tertemiz et rengi göğüs ucu çıktı. Her banyoda sıcak su akarken liflendigim zaman kabuk yumuşayıp kalkar gibi olduğu zaman çıkartıyodum ama temizlendi galiba artık olmuyor bende 27+3 haftaligim. Bitti o durum ama korkma hatta sevin sütun olacak diye. Sadece göğsü sıkma bilerek sıvı çıkarma yeter .