sumeyraks Doktor gebelik zehirlenmesi olabilir adaysin dedi ve aspirin gibi bişey verdi yan etkisi varmış kullanan varmı. Birde 27 haftada benim gibi şişen oldumu . Korkuyorum çünkü bende bebekte tehlikedeymis😥😥
MerveEbru sumeyraks bende şiştim canım ama Tuzlu şekerli yemekten sanırım doktoruma sorarım yinede geçen gün gittim bi sorun yok dendi bana
Alpisinannesii sumeyraks neden gebelik zehirlenmesi adayısın dedi benimde ellerim aşırı şiş hep ödem oldu
Happy_mami sumeyraks bende şiştim ama geçti yürüyünce bir de seyahate çıkınca oluyor şimdi tuzlu ve çok abur cubur yemekten olur demişti doktorum
Berfin-bektass sumeyraks Ben damar tıkanıklığından kaynaklı coraspin kullanıyorum aspirinle aynı şey zaten ben bayadır kullanıyorum 30.Haftaya gircem 6 hafta daha kullanıcam bende bir yan etkisi oluşmadı açıkcası el ve ayak şişme de hamileliklerde oluyor diye biliyorum tuz aşırı ödem yapıyor diye duymuştum
sumeyraks Alpisinannesii bu haftalarda erkenmis aşırı şişmesi oyuzden bir sürü kan idrar tahlili yaptılar sıkıntı yok tansiyonda normal eğer 12 nin üstüne çıkarsa hemen idrar testi verip protein kaçağı varsa ameliyata alimacakmisim benimki bildiğin arinsokmus gibisis
sumeyraks Happy_mami zaten diyet yapıyorum abur cubur şeker yok sürekli evdeyim ama sıcaklar başlayınca oldu doktora dedim o bu kadar etkilemez dedi
Alpisinannesii sumeyraks bizde 28 deyiz sadece elim şiş aşırı değil akşama kadar normale dönüyor sabah kalktığımda şişiyor genelde
sumeyraks Berfin-bektass aynn bndeki de o o ilaçtan 31 e kadar iç sonra içme bebekte kalp delikligi olabiliyor dedi doktor bize