Fatmaztrk miranmomsss hamile olduğumu ogrenmeden bir hafta önce görmüştüm bebeğim oldugunu ama cinsiyetini görmedim 🤷🏻
Edau9 miranmomsss Bizim cinsiyetimiz daha belli değil ama Ben daha hamile olduğumu bile bilmiyorken Kızım olduğunu görmüştüm 😥cinsiyet belli olduğu zaman gorucem artık doğruluk payını 🥰
miranmomsss Omay0707 bende çok merak ediyorum bi kere ultrasonda kız olduğunu gördüm bi kere 3-4 yaşında erkek olduğunu gördüm kafalar karışık 🥰
Merveofs Ben bir kere isim söylendiğini gördüm onda erkek ismiydi ama iki kere de yeni doğmuş bebek gördüm onlar kızdı ve kızım oluyor inşallah ☺️
kubumom Ben hamile olduğumu öğrendiğimde erkek bebek emzirdiğimi görmüştüm. Bebeğim erkek ( tabi sürpriz yapıp doğduğunda kız olmazsa 😁)