Aleynayim Kızlar 40+5 haftalık gebeyim ve spinal sezeryan olacağım 2 gün sonra… Korseyi ne zaman takmalıyım? Sonda takıp-çıkartırken acı veriyor mu?
iremcannn1907 Aleynayim öncelikle sağlıkla kucağına almayı nasip etsin rabbim. Bende 40+1’de oldum. Korseye ertesi gün hastaneden çıkar çıkmaz takmaya başladım, çok rahat ettim hareket ederken. Kırkım çıkana kadar da hergün düzenli taktım. Sonda olayına gelince hiçbir şekilde ne takarken ne çıkarırken hissetmedim ben. Hastaneden çıkarken hatta ebeme sordum neden takılmadı diye. Tabiki de takıldı hiç farketmedin bile diye güldüler bana. İnan abartılacak bişey değil.
ruya-11 Aleynayim 7. Gün muayeneden sonra doktorun takabilirsin diyor sonda öyle çok acıtmıyor saniyelik
esmaozdemir76 Aleynayim doktorlar 40 günden önce korse takmayi öneriyorlar rahim doğru toparlanamıyormus galiba
Aleynayim iremcannn1907 Amin canım, cümlemizin. Ben de hemen korse takayım o halde. Sonda çıkarıldıktan sonra ilk idrarında yandı mı canın? Bir de hissettin mi sezeryan anında bebeğin çıkarılmasını vs… aklımda deli sorular 😄
Happy_mami iremcannn1907 hangi korseyi kullandın peki cırt cırtlı olanlardan mi yoksa kancalı olandan mi önerdiğin bir korse varmı
Aleynayim ruya-11 Heyecan, merak… farklı farklı duygular yaşıyorum. Korku da var ne yalan söyleyeyim. 🙈
Aleynayim Deletedmom623737 Evet, duydum ama ne kadar erken takılırsa o kadar iyi diyenlerde var, bilemiyorum.🫣🥴
Deletedmom623737 Aleynayim 6 haftadan sonrası da çok geç bi süre deil ben cesaret edemedim takmaya enfeksiyonum da, vardı cünkü tüm aldıgım kiloyu 3 ayda verdim sadece sezeryen göbeği kaldı alttan oda korse 1 aydır kullanıyorum 1 ayda ikinci kancaya, geçtim
Deletedmom623737 Aleynayim sezeryan göbeği kalıyor diyorlar bende gitmesi için elimden geleni yapıyorum 😅 verirsin canım ben 65 kgle hamile kaldım 90 kgle doguma gittim şimdi 69 kiloyum
Aleynayim Deletedmom623737 Ben 53 kiloyla hamile kaldım şuan 88 im 90 ile doğuma girerim sanırım. İnşallah ben de senin gibi hızlıca kilo veririm canım 🙏🏻😊
Ranammmm Deletedmom623737 Maşallah nasıl verdin o kiloyu ya benim kilolar öyle duruyo dah iki buçuk aylık bebeğim var kilo ne alıyorım ne veriyorum 🤦♀️bebek emiyor diye diyet de yapamıyorum 🤷♀️
iremcannn1907 Happy_mami cırt cırtlı canım kendime göre ayarlıyordum. Eczaneden aldım ben doktorumun tavsiyesiyle.
Deletedmom623737 esmaozdemir76 Evet dogru bende öyle duymuştum vücuda biraz zaman vermemiz gerekiyormuş
Aleynayim esmaozdemir76 Bir yanım hemen tak diyor bir yanım bekle… en iyisi kendi doktoruma danışayım😂
esmaozdemir76 Aleynayim bence de sorun çünkü bı doktordan dinlemiştim rahim çok büyüdüğü için rahmin toplanmasıni beklemek gerekiyormuş sonra sıkıntı yapıyormuş
Deletedmom623737 Ranammmm Canım affedersin ama benim lohusalığım bok gibi geçti ondan sonraki süreçte öyle yeni yeni toparlanıyorum diye bilirim doğum yaptım kovid olduk eşim oğlum hepimiz sonra rota virüsü geçirdim oğlum da zaten zor bi bebekti stres sıkıntı derken bi anda eridim
dfnomr Aleynayim sondayi ameliyathanede uyustuktan sonra taktılar ve belden uyusturmali olduğum için daha uyuşma geçmeden çıkarmışlardı hiçbir şey anlamadım ☺️ korseyi de bir hafta on gün geçtikten sonra doktorum takabilirsin demişti