Bartın’la alakalı post açılmasına çok sevindim çünkü biz buraların yabacısıyız 🥰 Aktıp’a çok yakın oturuyorum kontrollere de oraya gidiyorum fakat buralılar Bartın devlette doğum yap veya Karabük’e git diye çok söylüyorlar. Buna anlam veremedim yardımcı olurmusunuz?