TeoMom Bugün 12+2 olduk 2li testten görüntümüz bu acaba cinsiyet için be dersiniz daha öncede resim paylaşmıştım ama sırtı dönüktü şimdiden teşekkürler💕
TeoMom Aydabu36 Yok etmedi ya hoş 2li için başka doktora gitmiştim sormadım ona da kendi doktoruma haftaya gideceğim o zaman belki tahmin eder😅
Aydabu36 TeoMom ya hayirlisyla gelsin bana 11 hafta 3 gunluk iken tahmin yaptilar ve dogru cikti su an 22+1 im 🤭
TeoMom Aydabu36 Haftaya belki ben de öğrenirim🤭 sizin cinsiyet nedir erkek mi genelde erken haftalarda erkeği tahmin ediyorlar 🥰
Aydabu36 TeoMom Evet erkek 🥰 insaAllah sizde en kisa zamanda ogrenirsin zira ben cok merak ediyordum 😅🤭