Tasbebek Kızlar adet olacakmışım gibi vajinamda bir his var karnım ve böbreklerim de ağrıyor 16+4 haftalığım böyle bir durum yaşayan var mı
zeynepikra_61 Tasbebek 16+1 benim de iki gündür öyle olup geçiyor sanırım normaldir diye düşünüyorum ama gidince doktoruma soracağım 🙏🏻
teletabi Tasbebek idrar yaparken yanma vs varmı? İdrar yolu enfeksiyonu olabilir böbreklere vurabiliyor ağrısı bi acile gidin isterseniz. Vajinada ağrı normal bu haftalarda ama böbrekte ağrı bilemedim 🙄
Bebek_5467 Ben 35 haftaligim şuanda hala daha o ağrı var bende ilk hamile kaldığımdan beri yaşıyorum doktorum hep normal dedi progestan kullaniyorum. Ama bobreklerimde ağrı olmadı hiç.