MorTutkunu Aile hekimim yazmadı benim devlet hastanesinde doktorun yazması gerek dedi, bana 3 kutu yazıyor her ay bitmeye yakın tekrar yazdırıyoruz. Kutu başına 50 TL falan veriyoruz( zamlardan önce ) kronik bir rahatsızlık olmadığı sürece ücretsiz alamıyoruz, hamilelik geçici bir dönem olduğu için para alıyorlar.