Yüzyılda Sibel Mutlu’ya gidiyordum normal doğum yaptım.. doktorumdan çok memnundum 9 ay oldu doğum yapalı.. Ebelerde iyi, çalışanları çok kibarlar. Hastane odaları temiz, geniş ve rahattı ben memnun kaldım. Aklınız takılmasın hiç sağlıkla alın bebeklerinizi kucağınıza inşallah 🫶
121 Damlademir