Emirinannesiiiii Kızlar meraba defalife hastanesi -Arif deniz Ncr hastanesi - Nazan Özdemir Akademi hastanesi - İbrahim büyükbese deneyimlerden anneler yorum yapabilir mi ??
_akalin3 Emirinannesiiiii arif deniz iyi diye duymuştum nazan hocada biraz pimpirikli akademidekı doktoru bılmıyorum ama hatane hakkında kotu seyler duydum bende gazıantep Liv tuncay yuceye gıdıyorum
balci_huda Emirinannesiiiii benim doktorum sankoda cagdaş demiroglu çok memnunum polikistik olmama ragmen tedaviyle gebe kalmama yardımcı oldu ve hastasıyla çok ilgili muayene ücreti de 200 tl galiba
Emirinannesiiiii _akalin3 Liv hastanesi biraz pahalı geldi bana açıkçası ondan vezgectim diğer hastanelerle arasında 2 bin falan var. Nazan hanım pimpirikli derken canım mesela ?
_akalin3 Emirinannesiiiii ya ufack şeyde hemen tahlil veya abşka bölğme yönlendirme yapıyor asla yoksa meslegıne bişey demiyotum basarılı doktor yoksa