Babydream Banyoyu silmiştim çıkarken ayağım kaydı popomun üstüne düştüm çok sert düşmedim ama bebeğe bişey olmuşmudur içinde bulunduğu su onu koruyor ama yinede bi endişe ettim şuan hareketleri normal sadece biraz daha sakin gibi hareketlerini takip edicem
Eymensmom35 Babydream Allah korumuş canım bişey olmamıstır zaten hareketleri normal diyorsun fakat için rahat etmesi adına bir kontrole git istersen
Mtzkuzum Babydream bende düştüm kaç haftalıktım bilmiyorum ama dinlen hareketlerini takip et Allah’ın izniyle bir şey olmaz.
Twinmommm Babydream Canım benim Allah’ın izniyle bişi olmamıştır zaten göbeğinin üzerine doğru düşmemişsin oyüzden sıkıntı olmaz bence hareketleri var diyorsun 🙏 Ama yine de ihmal etme takip et bebeğini şimdi sen düşünce stres olmuşsundur oyüzden oda biraz yavaş hareket ediyordur🙂 bence artık bu tür işlerde yapma zaten son zamanların uzan dinlen bir daha bu günler geri gelmicek 😉
Sbm050421 Babydream poponun üstüne düştüysen bir şey olmamıştır canım Allah’ın izniyle , youtube da bi doktorda izlemiştim poponuzun üstüne düştüğünüzde kolay kolay bir şey olmaz bebeğe demişti
Babydream Eymensmom35 sanırım gidicem çünkü muaynem perşembe günü bekleyemem o güne kadar, içim rahat etsin en azından
Babydream Twinmommm hareketlerini takip ediyorım ama yinede kontorle gideyim içim rahat etsin, inşallah birşey olmaz son zamanlarım zaten. Temizlik yapmadan da olmuyor ki bir kaç gündür yapmıyordum bugün yapmışken yapayım dedim yapmaz olaydım 😪
Tbsylmz Babydream Geçmiş olsun canım bende hamileyken merdivenlerden düştüm sırtüstü olarak çok şükür bişey olmamıştı ama yinede gitmiştim doktor şey demişti kanaman olmadıysa bebeğin hareketlerinde de sıkıntı yoksa korkma demişti bide sırtüstü düşüp göbeğinin üstüne düşmediysen çok zor ihtimal demişti İnşAllah sende de bişey yoktur 🤲🏻