Merhaba 34+4 günlük hamileyim geçen hafta pazartesi grip oldum ama covid testi falan yaptırmadım iki gün sonra koku alamadığımı farkettim. Hala da alamıyorum grip geçti sadece öksürük kaldı ama hala koku alamıyorum. Doktoruma sordum dahiliyeyi gitmemi söyledi ama tedirgin oldum benzer durum yaşayam var mı ?