Aysegulls 32 haftaliğım yürüyüş yaparken karnimda sertlik oldu eve geldim gecede yatamadım sertlikten normal mi?
Minikkalbinannesi Bende 32 hastalığın aynısını yaşıyorum uzun süre oturunca yürüyünce sade soda içiyorum geçiyor. Doktora da hiç danışmadım ama kontrollerde bir sorun çıkmıyor