Tugbakybzc
Kızlar elektirikli süt pompası hakkındaki fikirlerinizi alabilir miyim? Bir çok öneri gördüm mutlaka alın diye bir araştırma yaptım. Medela sving miş en iyi pompa oda çok pahalı tecrübeli olanlar yada alışverişini tamamlamış anne adayları aldınız mı yada almayı düşünüyor musunuz? Fikirleriniz benim için önemli:)
Dncnjms
Evet medela en iyisiymiş ama o kadar para vermeye değer mi bilemedim. Dün mamajoo ikilisini aldım. Çok araştırmıştım aldığım yerde de iyi seçim dediler ama denemeden bilemeyeceğiz tabi 😊
blackberry118
Ben de lansinoh alacağım sanırım. Baya iyi yorumlar var. Tam bizim dogum zamanina bi zamlandilar ki ebebek magazasinin kendi markasi baby plus 160tlydi bikac ay once simdi 250tl
deletedmom6295
philips avent almayı düşünüyorum. instagramda ayşe eda öztürk var prematüre ikizlerine süt verirken çok yardımı olduğunu anlatıyor ara ara. o psikolojide bile süt alabildiğine göre yararlı bir alet olsa gerek ☺️