Arvenveannesi newbabyno2 benim daha öncesinde 2 tane kaybım oldu. Bunun üzerine araştırmak için genetik test verdik. Sonucumuz bir ay sonra çıktı.yani sizin kanınızda pıhtılaşmaya yatkınlığınız yoksa gerek görmez. Vermez yani.
Blgayten Arvenveannesi bende adet tarihime göre 6 haftalığım bna göre 4 tabi☺️ birazdan gidecez kese için 😍beta geçen hafta 1363tü
Blgayten Arvenveannesi eveettt😍😍bebişide azcık görebildik minnak daha 🤲saglıklıca büyüsün hepsi de 🤲🤲
Arvenveannesi newbabyno2 eveet☺️ Çok minnoşçuktu henüz. ☺️ Haftaya salı tekrar gidicem nasipse🙏 İnşallah sizde hemencik görürsünüz.
Arvenveannesi newbabyno2 alttan baktı. Ama korkuyorum. Adet tarihini sayarsak 5+4 teyiz. Sizinde vajinaya ara ara giren ağrınız oluyo mu🥺