Annesininportakali53 Arvenveannesi 4+2de gördüm 4000 di betam ama 2500 ve üzeri olunca karından ultrasonla görünür
HanifeAhmet Arvenveannesi 2000 üzerine çıkmadan ultrasonda göremem dedi doktor alttan muayenede görünüyor normalde
Arvenveannesi Omay0707 ahhh canımmm maşallah🧿 2700 dü dün benim de 4+4 teyim inşallah kesemi görürüm bugün 🦘☺️
Tugbaelif Arvenveannesi naptın göründü mü canım durum nedir ben de muayene için aramalarını bekliyorum.
Arvenveannesi Tugbaelif gördüm canım ☺️ Çok şükür minnoş bi kese minicik gördük. Sen naptın peki görebildiniz mi?
Arvenveannesi Tugbaelif https://resimyukle.io/r/xzFHKncNmN Daha minnacık.sende benimle paylaşırsan sevinirim canım🙏☺️
Alyadua1009 Arvenveannesi senin adına çok sevindim🙏🏻 Sağlıklada kucagına da al inşallah 🙏🏻 Lütfen bana da dua et , 2 gündür yumurtlama görüyorum değerlendirme yapıyorum bana da nasip olsun inşallah ❤️🙏🏻
SemaArin Arvenveannesi Maşallah canım rabbim korusun minik mucizelerimizi sağ salim hayırlısıyla vaktinde kucağımıza almayi nasip etsin 🤲