Bende 23 haftalık oldum ama daha bebeğime bir patik bile almadım aldırmıyorlar kanamam devam ettiği için herkes birsey diyo alma daha erken erken ne zaman alıcam ben kıyafetlerini eksiklerini bilmiyorum artık herkes herseye karışıyor ya nefret ediyorum 🤷♀️😞