Bacımsular bir kısmınızın bildiği üzere serklajlıyım ve buna bağlı olarak neredeyse her serklajlı annede olduğu gibi benim de maalesef erken doğum riskim var (Allah korusun, inşAllah sağlıkla hayırlısıyla vaktinde gelsin oğlum) şu an 24+1 olduk, sizce hastane çantası kıyafet yıkama vs işlerini ne zaman halletmeliyim? Böyle bir durumum olmasa 33 gibi başlayıp 35te çantamı kapatmayı planlıyordum ama şimdi ne yapacağım bilemedim. Hala biraz eksiklerim var ona göre onları tamamlarım en azından🤓 Tişikkirlir🥰