benim de yok. 9 ay boyunca her ay kan verdim. çünkü yediklerimizden içtiklerimizden her an enfeksiyon kapabilme riskimiz var ve bu bebek için çok tehlikeli. ben yurtdışındayım doktorum her ay kendisi istiyodu kan vermemi türkiyede nasıl oluyo bilmiyorum ama sen de yediklerine dikkat et mesela sebze ve meyveleri çok iui yıkayıp yemelisin,yumurtan tam pişmiş olmalı,mayonezlerin çoğu çiğ yumurtadan yapılıyo ona dikkat etmelisin,et tavuk vs tam pişmiş olmalı,kedi kakasıyla temas halinde bulunma falan filan