NazAkyol06 Ben 2 kez tetenoz aşısı oldum kızlar. Beni 3. Kez çağırdılar sağlık ocağından, aşı için. Herkesten 2 doz duyuyordum. 3 kez tetenoz aşısı olan var mı ?
Bsrbsrrr NazAkyol06 2 kere oldum 3. Bebek doğduktan sonra bebek aşıları için geldiğinizde olursunuz demişlerdir
Gorkeminannesi NazAkyol06 2 kere vurdular ilk gebelikte simdi bi tane vuruldum ikinci icin de bir ay sonra gel demisti haftaya gidicem