(Mrb kızlar şimdiden söyleyim azeriyim durumu iyi anlatamazsam özür dilerim türkçem iyi değil.) 12 hafta olduk bu gün ama 4-5 gündür sanki kalbimde o annelik hissi yok sanki karnımda hiç bir şey yok gibi gebe değilim gibi hiss ediyorum böyle olan oldumu yarın doktor kontrolüne gidicez. İlk başlarda bir farklı hiss ediyordum şimdi sanki tık yok bende 4-5 gündür😟